سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه های معماری بخش هفتاد و ششم

طراحی فرش

در هنر و صنعت فرشبافی نقشه یک بخش مهم و به تعبیری اساسی‌ترین بخش کار به شمار می رود. در کنار مسائل و عوامل مهمی که تشکیل دهنده اعتبار و ارزش فرش به حساب می‌آید اصالت و هویت ملی یک فرش از روی نقشه آن شناخته می‌شود.

 

 

سفال

زمانی که بشر به استفاده از ظروف سفالین پرداخت، دست ساخته هایش بسیار ابتدائی و عاری از هر گونه تزئین یا پوشش لعاب بود، ولی بتدریج که ذوق و سلیقه و حسن زیبائی شناسی قوت گرفت ظروف سفالین به نقوش گوناگون و سپس به پوشش لعاب آرایش داده شد.

 

 

 

تایپوگرافی در پوستر

پوستر ها با اینکه حامل خلاصه پیامی هستند ولی همیشه مستقیم و واضح حرف نمی زنند. برعکس، بعضی از نقاشی ها یک دوره یا یک لحظه را تعریف می کنند.

صحبت راجع به عملکرد نقش یا تصویر است: هنری، تزئینی (دکوری)، آموزشی، آگاه کننده، علمی، عشقی ... این استفاده هاست که نقش اصلی تصویر را در جامعه شامل می شود. ما شاهد پیشرفت های تکنیکی انتشار تصاویر هستیم. تکثیری که هدفش دنیایی است که با زبان غیر قابل دسترسی است.

 

 

تاریخ پیدایش خط

حدود بیست و دو هزار سال پیش انسان در غارهای لاسکو نخستین تصاویر را بروی دیوار رسم کرد.

از آن پس تقریبا هفده هزار سال طول کشید تا هنر خط و نوشتار، شگفت انگیزترین دستاورد انسان، بوجود آید. باستان شناسان معتقدند که احتمالا انسانهای اولیه علامتهای مکتوب را به منظور حفظ حکایتهای خود و تاریخ نویسی ابتدایی به کار گرفته اند.

 

 

هنر و معماری کاشان

پس از فرونشستن آب دریاچه مرکزی و خشک شدن تدریجی آن، ساکنان اطراف آن مجبور شدند نواحی حاصلخیزی مانند اطراف فین که همان منطقه «سیلک» باشد را جهت زندگی کردن و سکونت اختیار کنند، ولی این قدمت تا پیش از شصت سال پیش همچنان ناشناخته بود تا اینکه بر اساس بررسی های علمی پروفسور گریشمن در سال 1311 ش (1933 م) قدمت آثار به جا مانده در این تپه ها به هزاره پنجم تا اول قبل از میلاد منسوب گردید. آثاری از این تپه ها در موزه های لوور فرانسه، ملی ایران و باغ فین موجود می باشد.

 

 

ظهور هنر انتزاعی

نگارگر امروز چنانکه باید پیرو شیوه نو است و در پی سواد برداشتن از طبیعت نیست در پی آن است که احساس اصیل و نیرومندی را که در خاطرش نقش بسته آشکار کند و شکل ببخشد. در این مقصود از همه نقش های عالم و از خطوط و رنگهای گوناگون و ترکیب صورتهای طبیعت مدد می طلبد و هرچه او را به کار آید به هم می پیوندد. غم آن ندارد که بعضی شکل ها در دستش می شکند و رنگها از راه به در می روند و خط مستی می کند و زنده و بی جان در هم می آمیزد اگر جلوه رنگها است که خاطرات را از کف برده رنگ بر عالم می باشد و منظری از عشق و عشوه و غوغای رنگها می سازد و یا غم وجود را در دل رنگهای تیره و پر درد می نشاند و یا در مستی رنگها نشانی از عالم بی خودی و بی خبری به دست می دهد.

 

 

آبستره یا انتزاعی

آبستره در معنای عام، جدا کردن صفت با خاصیت مشترک میان چند چیز، و تاکید بر این وجه مشترک است.

به عنوان مثال می توان دایره را صورت انتزاعی تمامی چیزهای گرد دانست.

اساس هنر تجریدی (آبستره) در حقیقت این اعتقاد است که ارزشهای جهانشناختی در رنگ و شکل خلاصه می شود و به طور کلی ربطی به مضمون نقاشی یا پیکره سازی ندارد (نقاشی می تواند ترکیبی از خطوط افقی و عمودی و سطوح یک دست رنگی باشد، لزوم داشتن شکل مشخص و همه فهمی نیست) یکی از بانیان این شیوه در قرن بیستم” واسیلی کاندینسکی” هنرمند روسی الاصل بود که اولین اثر خود را ( با نام بدیهه سازی) در سال 1910 به وجود آورد.

 

 

 

اکسپرسیونیسم

اکسپرسیونیسم یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تئاتر معاصر جهان است که از سردمداران آن مانند رهبران دیگر مکاتب هنری تحت تأثیر شرایط اجتماعی و جو حاکم بر جامعه این شیوه را به عنوان شیوه‌ای نوین در ادبیات به وجود آوردند. در اواخر قرن 19 رهبران مکتب سمبویسم در تلاشی که در زمینة توسل به نماد برای بیان افکار و همچنین ایجاد قالب هنری نو برای آثار خود آغاز کردند بیان داشته که نمایش بهانه‌ای بیش برای رویا نیست این منش تحت شرایط سیاسی اجتماعی بعد از جنگ جهانی اول در آلمان منجر به پیدایش نمایش اکسپرسیونیستی می‌گردد.

 

 

 

پوستر

با گسترش روز افزون وسایل ارتباط جمعی اهمیت تصویر بعنوان یک وسیلة ارتباط جهانی افزایش یافته است. تصویر چون دو پهلو و مبهم نیست همیشه بر کلام امتیاز دارد. پوستر مولود کلمه و تصویر است. صراحت تصویر و ابهام کلام می‌تواند تاثیر تبلیغی ویژه‌ای بیافریند. پوستر به همان اندازه که در خدمت یک اعتقاد درمی‌آید، می‌تواند بر ضد آن عمل کند.

 

 

پاورپوینت مشاوره روانشناسی خانواده در اختلالات رفتاری کودکان

این پاور شامل گنجینه ای از اطلاعات و مطالب با ارزش روانشناسی و مشاوره در مباحث گوناگون می باشد. برای والدین مهربان و فداکاری که تنها دغدغه هایشان فرزندان و گلهای زندگی شان هستند، ارائه شده است.

 

 

پاورپوینت اختلال بی اختیاری دفع

پسری دارم پنج ساله که مدت شش ماه است به نوعی اختلال مبتلا شده است. او نمی‌تواند مدفوع خود را نگه دارد, هرچه با او صحبت می کنم نمی توانم این موضوع را به او بفهمانم که عمل او رفتاری زشت و ناپسند است. لطفاً مرا راهنمایی کنید که با او چه کار باید بکنم و چگونه برخورد نماینم تا این رفتارش را ترک کند؟

 

 

پاورپوینت پدیده گوشه گیری در کودکان

دختری دارم چهار ساله که مدتی است رفتارهایش به کلی تغییر کرده است. دائم سکوت اختیار می کند و با همسالانش ارتباط برقرار نمی‌کند و تنهایی را به بودن در جمع ترجیح می‌دهد. مشکلات او در خواب هم هست و در مهد کودک هم بی‌حوصله است از رفتن به مهد کودک نیز امتناع می کند. برای برقراری رابطه با دوستانش خیلی محدود شده و به نوعی دچار ناتوانی در برقراری ارتباط با مربیان مهد و ما شده است. چه کار باید بکنم؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

 

 

پاورپوینت نقش بازی در رشد روانی - ذهنی و هوشی کودکان

پسری دارم که بسیار علاقمند به بازی است بیشتر اوقات در اتاقش با اسباب بازیهایش مشغول است. او همچنین بازی های کودکانه با همسالانش را نیز بسیار دوست می دارد و وقتی او را به پارک می برم با همه بازی می کند و از این کار شد لذت می برد. حالا میخواستم ببینم که آیا واقعاً بازی در رشد روانی ذهنی و هوشی کودک نقش دارد یا خیر؟ چون عده ای می گویند این طور نیست. می شود در این مورد مرا راهنمایی کنید.

 

 

پاورپوینت پرخاشگری در کودکان

 پسری دارم 8 ساله که دانش آموز کلاس دوم دبستان است. او در کلاس و مدرسه بسیار تندخو و پرخاشگر است. در محیط خانه نیز واقعاً ما را آزار می‌دهد وضعیت می‌کند و به حرف هیچکس گوش نمی‌دهد. رفتارهای تهاجمی و پرخاشگرانه از شما را کلافه کرده است  نمی‌دانم باید با او چگونه برخورد کنم؟ لطفاً در این مورد مرا راهنمایی کنید.

 

 

پاورپوینت انگشت مکیدن کودکان

فرزندی دارم سه ساله که مدتی است انگشتان دست خود را می‌مکد. این وضعیت من را نگران کرده است. مدتی است که نمی دانیم چه باید بکنیم لطفاً مرا راهنمایی کنید که چه رفتاری با او داشته باشم؟

 

 

پاورپوینت ناخن جویدن در کودکان

پسرم چهار ساله است .مدتی است که ناخن هایش را می جود. طوری که دیگر ناخن نمانده است دستانش بسیار زخم شده و مدام انگشتانش خون آلوده است. فکر می‌کنم که از بچه های فامیل یاد گرفته باشد. من خیلی نگران هستند لطفاً بگویید چه کار باید بکنم؟

 

 

بک لینک چیست

پاورپوینت بک لینک چیست شامل 46 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 

 

هشتگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد

پاورپوینت هشتگ چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد شامل 48 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

پاوپوینت حسابداری مالیاتی

هدف کلی این درس آشنایی دانشجویان با نحوه محاسبه مالیات می باشد .

بعد از خواندن این درس باید بتوانید مالیات بر دارایی ها ومالیات بر انواع درآمد را محاسبه نمایید .

 این درس شامل مباحث مختلف مالیاتی از جمله تعریف مالیات و انواع آن (مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم)،

 

 

پاوپوینت مباحث جاری در حسابداری

کارفرما : اشخاص حقیقی ویا حقوقی که عملیاتی را برای اجرا وساخت وساز به اشخاص دیگری واگذاری می نمایند.

پیمانکار : اشخاص حقیقی ویا حقوقی که عملیاتی رااجرا نماید وطرف دیگر قرارداد می باشند .

قرارداد : توافق بین پیمانکار وکارفرما برای تکمیل ویا ساخت وساز یک عملیات را قرارداد نامند .

مبلغ قرارداد : رقم توافق شده ای است که کافرما متعهد می گردد آن را در پایان مدت ویا در مقاطع معین پرداخت نماید .

 

 

پاورپوینت جو سازمانی

پاورپوینت جو سازمانی شامل 10 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

 

پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی

پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم شامل 45 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی شامل 20 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.